12/14/2011

Hem med tvist

Jag bara älskar hem som har den där lilla tvisten, som detta, där man har en vacker gammal trumma som sidobord. Detta julreportage är från förra eller förr förra året och har liksom etsat sig fast i hjärnan på mig.
Trollhasseln (eller vad den nu heter)tycker jag är vacker året om, skulle mer än gärna ha en sån i trädgården någon gång.
Tycker det är läckert när man jobbar med olika nivåer på bordet, själv skulle jag inte kunna ha så hemma, för det skulle vara nerrivet i nästa sekund. Men det är fint att titta på.
Vill ni se fler bilder klickar ni här.

4 kommentarer:

  1. Vad snygga bilder! Gillar den översta, vill ha känner jag ;)
    Skulle inte heller kunna det soffbordet här hemma.. det mesta skulle ligga på golvet innan jag hann blinka.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Det skulle nog vara svårt att ha ett sånt bord hemma. Men det är ju en väldigt rolig idé, jag gillar när man använder saker till annat än vad de egentligen är avsedda för. Det blir så kul då. Ha en fin kväll! /Anna

    SvaraRadera
  3. Snyggt hem!

    Passar på att önska dig en fin helg och fjärde advent :)
    Kram Lina

    SvaraRadera
  4. Läckert och personligt och hos oss skulle jag inte heller kunna ha ett så dekorerat bord. För hos oss används bordet oftast till pyssel och ritbord=)Annica

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.