5/15/2013

DIY kaffekoppsljus



Insåg att jag missat att visa er detta ljus som jag gjort av ljusstumpar, smält ner det och hällt i en gammal guldkaffekopp.
Har dessutom passat på att leka lite med ljus, kamera och photoshop. Det är så kul och spännande att se hur man kan förändra en bild.
Vill ni har en mer utförlig beskrivning på hur man gör kan ni spana in detta tidigare inlägg som jag skrev när jag göt andra ljus.

Ledsen för att det inte gick att kommentera tidigare, men nu ska problemet vara löst :)
-------------------
I just realized that I haven´t showed you this candle that I made in a small golden coffe cup. 
If you want a better step by step tutorial you find it here in a previous post.

4 kommentarer:

  1. Absolutely beautiful! And I love your photography of it too :)

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Jag tänker alltid att jag ska spara ljusstumpar men så blir det inte så. Men nu blev jag peppad :)

    SvaraRadera
  3. Coola bilder, du är grym ju:). Själv har jag inte köpt ny kamera än, vet inte vad jag ska välja.
    Väntar med spänning att få höra om hemligheten du håller inne med.
    Kram Carolina
    www.cskapar.wordpress.com

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.