2/11/2011

Jag som aldrig vinner....

...har faktiskt vunnit två biljetter till äntligen hemma mässan :) Tävlingen anordnades av tv4s inspirationssajt hemmakanalen.se. Blev så himla glad och det betydde jättemycket för mig. Eftersom jag alltid är så hård mot mig själv och det jag gör, är aldrig nöjd. Detta var en bekräftelse på att någon uppskattar de tips jag kommer med ibland.
Tävlingen gick ut på att sända in förslag på hemmafix, detta var innan jul så mina bidrag var julinspirerade. Vill ni kika på alla bidrag jag sände in, hittar ni de här.

2 kommentarer:

  1. STORT GRATTIS TI Hi va roligt!!!!!!!!!!!!!!
    Sluta upp med dem dumma kraven på dig själv, inse bara att du är underbart grym och en inspirationskälla för så många (framför allt för mig)!!!!

    Så tryck på radera knappen sug åt dig av att andra tycker att du är magisk och behåll det!!!! Hoppas att du får en toppen dag på den mässan. Kram

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.