3/14/2011

Kan man önska sig mer tid?

Hittade till denna beskrivning om hur man gjuter en betongbänk hos Jenny. Den var bara så snygg! och ni som följt mig vet ju att jag har en liten "thing" för betong. Vill ni själva testa på, hittar ni beskrivningen hur man gör här
Nu var det ju bara det här med tiden...
© Foto: Øivind Lie
Tror ni man kan önska sig mer tid i 30 års present? I sådant fall skulle jag vilja göra det, mer tid till att hinna med alla knasiga idéer. Det skulle vara den bästa presenten.

3 kommentarer:

  1. Wow, den bänken va råstilig!
    Kunde tämkt mig den jag oxå, klem Anna

    SvaraRadera
  2. Ja, den bänken va riktigt snygg!

    Och testa du, att önska dig mer tid. Om det funkar så meddela gärna mig så ska jag skriva detsamma på min önskelista. :-)

    SvaraRadera
  3. Det är en riktigt läcker bänk! Mer tid, ja tack! Ibland skulle det t o m behövs nu. Eller kanske snarare, mer ork... Tack för din värmande kommentar inne hos mig! Och ja, tyvärr tror jag att VÅGÖ tar slut snabbare än snabbast! Men dom bör ju komma tillbaka eftersom dom är så poppis :)

    Kram Dessi

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.