4/05/2011

Favorit bland inredningsbutiker



 
Idag är tisdagstemat på fabriken favorit inredningsbutik. Satt och funderade men hade svårt att komma fram till om jag faktiskt har någon favorit? Kom fram till att merparterna av sakerna här hemma är från IKEA. Där kan man köpa alla bassaker till en hyfsat billig penning och komplettera med saker som är lite mer personliga. Kom fram till att väldigt många saker här hemma är egengjorda på ett eller annat sätt. Vissa är omgjorda loppisköp, kuddarna har jag sytt själv och tavlorna är egna. Tycker om att pyssla och det kanske avspeglar sig lite i hemmet.
Efter ett tag kom jag fram till en butik som jag alltid hittar massor av fina saker i och det är GRANIT och det blev ännu tydligare när jag gick in på deras hemsida och skulle sätta ihop ett inspirationskollage. Allt är ju så snyggt, så ovan är  några av mina favoriter som gärna skulle få flytta hem till mig.

Tack alla ni för alla fina kommentarer och hjälp med färg på ugglemotiven. Nästan alla tycker ljusgrå, så nu får det bli ljusgrå.

Ni är så fina!

1 kommentar:

  1. Jag tyckte det var jättesvårt med temat idag. Blev ett ihopknåp av allt :)

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.