4/11/2011

Söndagsbilden en måndag

Det var full fart igår, vi var ute på tomten hela dagen och röjde. Sen var jag så fantastiskt trött så jag somnade samtidigt som barnen. Idag är jag utvilad men hemma med snoriga barn, vi ska bara ta det lugnt och pyssla lite.
Bilden är fotad med mobilen så det är inte världens bästa upplösning.

Detta härliga båthus ligger på min promenadsträcka. Jag älskar den turkosa färgen på dörren och funderar på att måla vårt gamla vitrinskåp i den färgen. Har våndats fram och tillbaka i snart ett år nu om vilken färg det ska vara. Kommer nästan hela tiden fram till att det ska vara vitt för att jag inte ska tröttna, men det är ju så tråkigt när allt är vitt eller svart, det är härligt med lite färgklickar. Jaja... tänker inte måla om det förrän jag bestämt mig helt.

5 kommentarer:

  1. KAn säkert bli skitsnyggt! Det är ju bara till att måla om det igen om du tröttnar ;)

    Puss!

    SvaraRadera
  2. Hihi... jag har en garderob som jag går och våndas över om jag ska måla turkos. Det skulle ge en somrig färgklick året runt. Men som Jenny skriver.. det är ju bara att måla om om man tröttnar, hjälpte mig lite på traven faktiskt, kanske ska skaffa hem färg ;)

    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Turkosa dörrar är väl det finaste det! Fundera inte påt gör det bara :-)

    Ha en fin Måndag!
    /Elina

    SvaraRadera
  4. Åh, varför är det alltid så svårt att bestämma sig?! Jag tycker du ska köra på turkost, skulle du tröttna kan du alltid måla om det vitt! :)

    Ha en underbar måndag! :)

    SvaraRadera
  5. Äsch... måla det turkost och så är det väl bara att måla igen om du tröttnar! Turkost kommer bli Superfint nu till våren ock sommaren! :-)

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.