4/13/2011

Syns om några dar...

... för nu till Prag jag drar
Jag åker med en tjejkompis och vi ska bara njuta av dagarna, turista, dricka vin på uteserveringar, äta god mat, sova och ta hand om oss.
Sen kommer jag tillbaka på söndag med nya krafter och massor av nya idéer.
Om du vill vara säker på att inte missa några inlägg kan du lägga till denna blogg på bloglovin genom att klicka på ikonen nedan
Follow af nord
                     
Ha det så gott så länge
Kram
Helena

psst. missa inte tävlingen, avslutas på onsdag nästa vecka.   

14 kommentarer:

  1. Yuhuuu! Vi är "heldige" som ska på tur vi!
    Underbart med liten semester ;o)
    Jag drar till Italien på söndag...7 dagarmed just det du skrev. Vin, mat o soving!

    Klem Anna

    SvaraRadera
  2. Åh så härligt vännen! Vi var i Prag i januari förra året, -10 grader. Ingen hit! Kan tänka mig att det är sjukt nice där nere nu. Ha det så bra! Njuuut! Kram!

    SvaraRadera
  3. Till Prag hon far...

    Men bara några dar...
    Vilken tur jag har...

    Kommer ändå att din blogg sakna...
    Imorgon när jag vakna...

    Men på Söndag jag igen titta...
    För inget vill jag ju missa...

    Ha det sååå härligt i Prag....O njuuuut !!!:)
    KRAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera
  4. Härligt :)
    Ha det så bra
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Åh vad mysigt! Var där för 1½ år sedan. Så mysigt med de gamla byggnaderna och old town square... Ha en toppenfin semester!

    SvaraRadera
  6. Åh så härligt, ha det så bra!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Hoppas du får en trevlig vistelse!

    Puss!

    SvaraRadera
  8. Så härligt! Hoppas att ni får en riktigt trevlig helg.

    //Jeanette

    SvaraRadera
  9. Ha det bara såååååå bäst!!

    Välkommen hem så småningom
    =)


    Maliin

    SvaraRadera
  10. Ååååå vad Härligt! Njuuuuut!

    SvaraRadera
  11. Høres kjempe koselig ut:)
    Ha en riktig god tur:)
    klem:))

    SvaraRadera
  12. Låter härligt! Lite avundssjuk blir man allt.. Roligt att du gillar mina bloggar, välkommen åter :) //Petronella

    SvaraRadera
  13. Åh Prag! Denna underbara stad!! Just nu är det nästan som vackrast där, våren är långt kommen in på försommaren, varmt och ljust. Blommor och ljumma vindar. Ni har haft det fantastiskt bra, det är jag övertygad om!

    Välkomna hem!

    SvaraRadera
  14. Ha det så trevligt i Prag! Jag hörde att det är toppenväder där just nu. Ta hand om dig!

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.