4/20/2011

Vinnare dragen!


Nu har jag dragit vinnare till utlottningen av motiven "tårögd" Grattis säger jag till Jenny med bloggen Livet är underbart

Sen när jag spanade in min besöksräknare visar det att jag snart är uppe i 10 000 besök här inne och det vill jag fira lite extra, så jag drog två vinnare till.

Maja på 64 kvadrat och Jannice med bloggen Simplicity även ni får illustrationerna hemskickade och jag har kontaktat er med e-post.

Grattis till er och tack alla ni som ville vara med i utlottningen
Kram
Helena

5 kommentarer:

  1. Stort grattis till vinnarna och tack ska du ha för en fin tävling :)

    Ha en skön påskhelg
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Åh, stort grattis till vinnarna! :) Alltid kul att vinna!

    SvaraRadera
  3. Åh, tack! dom blir jättefina i dotterns rum. Glad Påsk! kram kram

    SvaraRadera
  4. Även om jag inte vann så får jag njuta av de fina illustrationerna hos Jannice på Simplicity, så jag är glad ändå:-) Grattis alla.

    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  5. Oj vad roligt! Är så lycklig idag!!!

    Maja på 64 kvadrat

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.