8/23/2011

Massor af inspiration...

Slog upp HM home katalogen och fastnade så för denna bild. Gillar detaljerna, den nötta stolen, industilampan, linnekudden. Jag blir helt enkelt exalterad av en sån vacker bild... (har aldrig sagt att jag är särskilt frisk) när det kommer till inredning är jag smått manisk, läser inredningstidningar mest jämt... innan jag går och lägger mig, när jag lagar mat och till och med när jag går på toaletten, däremellan läser jag bloggar. Nu har jag ändå lugnat ner mig lite, så jag drömmer inte varje natt om inredning längre... i alla fall inte varje natt :) Är det någon mer som känner igen sig? eller är det bara jag som är sån inredningsnörd?


 Bilder: HM home

4 kommentarer:

  1. Jepp, måste säga att jag är det!
    Om vi hade bott på en plats där man kan få tag i loppis saker, eller att det fanns interiörbutiker kanske...hade vårat hem sett väldigt annorlunda ut ;o)
    Nu blir det mer att man tager va man haver eller suktar sönder inredningtidningar...överallt, precis som du!

    Klem Anna

    SvaraRadera
  2. Jag är periodare. Som nu, när vi har lite mindre pengar att röra oss med är jag inte lika tokig. Likaså har mestadels av sommaren bestått av hundträning. Men nu ikväll satt jag och planerade hur vi skulle möblera om på ovanvåningen. Och vad vi måste shoppa för att vi ska få det mysigt. Så ja. Lite galen är jag nog allt ;)

    SvaraRadera
  3. Vi är nog många inredningsnördar. :-)
    Om jag inte läser tidningar eller bloggar är det ofta inredning är på hjärnan ändå. Inspiration finns ju överallt, och det är mycket som kan få tankarna och idéerna att ledas in på just inredning.

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. hihi ja jag känner igen mig!!! =)

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.