9/16/2011

En perfekt gå bort present....

Tänkte först bara tacka för alla fina kommentarer om puffen i tidigare inlägg och alla andra fina kommentarer ni skriver här. Jag blir lika varm i hjärtat varje gång!

Googlade runt efter saker man kan göra med böcker och hamnade då hos bloggen i ett litet hus, för hon hade tapetserat sitt pysselrum med gamla dikter. På hennes blogg fanns även denna galet vackra sked som jag föll pladask för.
Vill ni veta hur man gör har ni beskrivningen här. Enligt mitt tycke och smak är det oftast det enkla som är det vackraste och så även i detta fall.

Önskar er en riktigt bra helg
Kram
Helena

10 kommentarer:

  1. Jättefin sked!!
    Trevlig helg till dig med!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh det måste jag testa! Har sådana stämplar hemma!

    SvaraRadera
  3. Mycket fint!
    Älskar att prova mina stämplar (för silversmidet) på allt möjligt... men det säger jag inte till de gamla smedarna, de förstår inte sånt modernt påfund. Hålla på att stämpla runt sådär... pfff... :)

    SvaraRadera
  4. Jag håller med om att det fina ofta ligger i det enkla. En sådan sked skulle jag bli jätteglad över :-) Ha en fin helg du med! Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Åå wow!! Jag håller med! Galet fin sked! Vilken ide! Jag höll på med silversmide förr, det var så kul!

    Din puff nedan är magisk.. Du har så många ideer.. Du är så kreativ och duktigt!! Vill med ha det så..

    Fin lördag vän!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar idé! Så läcker!
    Å puffen du gjorde nedan är helt ljuvlig! Du är sannerligen en kreativ själ!

    Så glad att jag hittade till din blogg!

    SvaraRadera
  7. Det här var också himla läckert! :)

    Klart du ska sy sådana på beställning! :)

    Ha så kul på loppisen idag!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Ursnygg bild på ursnygg sked=)Och vad avis jag blir på er som kan sy...Snygg puff/Annica

    SvaraRadera
  9. Galet läckert, du är välkommen hem till oss på middag minst tolv ggr för en sån fin sked vill jg också få ;) Kram

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.