12/30/2011

Inspirerande nyårsdukning

Denna fina dukning hittade jag hos Ellas inspiration, en blogg som bjuder på många fina och inspirerande dukningar och andra fina inlägg.

 Bilder lånade från Ellas inspiration

Vet att det finns liknande fjärilar i silver att köpa på Panduro om man inte har möjlighet att göra likadana fjärilar.


Nu kommer jag att ta semester från bloggandet i två veckor, men jag har lagt upp några inlägg som kommer automatiskt under veckorna jag vilar upp mig :)


Önskar er en riktigt trevlig nyårsafton och ett gott nytt!
Kram
Helena

7 kommentarer:

  1. önskar dig ett Gott nytt år!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Varme o bad semester?!

    Ha det bäst så blggas vi i 2012!

    KLem Anna

    SvaraRadera
  3. Gott nytt år!!! Ska du på Formex något? Jag funderar fortfarande... Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Hoppas du har en skön ledighet och Gott nytt år! Åse

    SvaraRadera
  5. Fantastiskt fin dukning!

    God fortsättning!
    Kram!

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.