2/18/2012

Favorit hos favorit

Blev så väldans glad i torsdags då min favorittidning 101 idéer landade i brevlådan, där fanns det även en liten intervju med mig om bloggen, att jag dessutom finns under rubriken favoritbloggare gjorde att jag hoppade av glädje.
En annan tidning som även den dök upp i brevlådan, var Residence, som detta nummer var väldigt inspirerande. Så nu sitter jag här och myser med två fina tidningar på lördagsmorgonen och en god frukost, morgonen kan faktiskt inte starta bättre:) 
Önskar er en härlig lördag!

6 kommentarer:

  1. 101 ideer har jag väntat på.. Och vad skoj att du är med.. Men får väl vänta att tidningen dyker upp här i Finland..
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Åh, vad roligt. Den tidningen har jag väntat på! :) Kul att du var med också!

    SvaraRadera
  3. Ja, jag såg dig allt i 101 idéer. Jättekul! :-)

    SvaraRadera
  4. 101 ideer har jag aldrig läst tidagre men nu fick jag en anledning till att göra det så som många andra!!! Så får dom fler köpare av tidinigen nu så vet dom varför!! ;) Skit kul gumman att du är med där!!! <3 Kramar

    SvaraRadera
  5. Köpte 101 idéer idag och hittade hit. Vilken superfin blogg med massor av inspiration! Jag kommer absolut tillbaka. :) /Nellie

    SvaraRadera
  6. Grattis till din fina utmärkelse!

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.