2/13/2012

Inspireras av...

Jag inspireras massor av vackra inredningsbilder och även där kan man finna finurliga gör det själv tips. Som till exempel ett armeringsnät som fästs på väggen till att hänga sina stekpannor på.
Nån gång i livet ska jag ha ett svart-vit-rutigt köksgolv eller hall. Tycker om industri/storköks känslan som det ger. Men min sambo skulle nog protestera lite om jag la fram det nu, eftersom vi lade in parkett för något år sedan. Men.... tyst säg inget.... (jag tänkte att man kunde lägga fram om något/några år att man kanske skulle slipa och måla lite... bara lite... direkt på parketten :) :)  

Bilder lånade från Hus och hem

3 kommentarer:

  1. Ja alltså vad är det med denna längtan efter ett svartvitt golv? Jag är med dig, någon gång bara SKA jag ha det...

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Har funderingar på att sätta ett armeringsjärn på balkongen, hänga lite pryttlar, pynta och låta nån växt klänga. Nu blev jag ännu mer sugen på att komma igång!

    SvaraRadera
  3. Vilken härligt inspirerande blogg du har! Ursnygg "header"! Fint namn har du också... :)

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.