2/23/2012

Läggs till i "att-göra-listan"

Hur kul är det inte att få designa sin egen matta. Har ju allt som oftast massor av bilder i huvudet över hur saker ska se ut och blir oftast besviken över att jag inte hittar det. Har länge letat efter snygga mattor att ha i vardagsrummet och i hallen. Men hittar inga som passar och som dessutom passar en students plånbok. Men nu har jag hittat rätta inspirationen... och denna idé hamnar genast i inspirationsbanken och idén har jag hittat hos Hayley Anderson via Plazas blogg





3 kommentarer:

  1. Snyggt, men förmodligen ganska så mycket pyssel innan den är klar.

    SvaraRadera
  2. åå fantastiskt! tack för den inspirationen, har precis flyttat in i mina 130 nya kritvita kvm i en ombyggd vind, så jag behöver mycket av den varan. tack! mini

    SvaraRadera
  3. Vilket superbra tips! Jag håller med, mattor är rätt svårt att hitta, i alla fall till hyfsat pris. /Nellie

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.