3/30/2012

Eko Now och Äntligen hemma

Idag var det två mässor som stod på schemat. Först ut stod Äntligen hemma mässan som nu flyttat till Stockholmsmässan. Fanns tidigare hos Kistamässan.
Mina favoriter från mässan var Karins utställning med hennes favoritmöbler som hon piffat till under programmen. Det är så kul att se hur enkelt man kan förvandla en tråkig möbel till något helt annat. Bara genom att byta färg och dekorera den lite.


Sen hann jag faktiskt med en sväng på stan, gick på hornsgatspuckeln där det finns massor av gallerier och konstnärer som har sina butiker. Gick in i nästan varenda en, det ger en så mycket inspiration att gå på sådana ställen.

Kvällen avslutades med invigningsfest av EkoNow mässan på Muchenbryggeriet. Mässan håller på under hela helgen och klassen har fått möjlighet att stå på en mässplats, vilket vi tycker är jättekul! Nedan ser ni bilder på lite utav det vi säljer vid mässbordet, sen finns det även möjlighet att brodera på vår duk. Tanken är att den ska vara full av broderier efter mässans slut. 

Eva och Conny (i full färd med att brodera på duken) är mina lärare på utbildningen. Genomgoare, mer stöttande och duktigare lärare än så kan man faktiskt inte ha. Tack för att ni står ut med mig :)

2 kommentarer:

  1. Oj så kul! Börsarna var helt klart mina favoriter. Är de tillverkade av gamla dukar mån tro? Kul att ha någonting för besökarna att delta i. Superfin idé!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina saker ni ser ut att ha med er till mässan! Gillar antecknings(?)böckerna! Kul att få möjlighet att stå där!

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.