4/05/2012

Inspirerande bilder

Varje gång jag får pressmeddelande från IKEA blir jag lika imponerad. De har verkligen insett värdet av vackra och inspirerande bilder och jag publicerar därför mer än gärna dessa bilder. Dessutom är det nästan alltid tips på fina DIY:s
En riktigt rolig dukning med äggkartong som översta lager, de fina påskäggen i bakgrund antagligen gjorda med tidningspapper och tapetklister. En fin vimpel med kvadratiska vimplar, enkelt att göra av tygrester eller lakan som inte används längre. 
Inte den röda tråden som går igenom hela dukningen utan den svarta :)

Varför inte använda äggkartongen till mer än ägg och fylla den med massor av godsaker.

Foto: IKEA Livet Hemma/Roland Persson

Denna vackra tyglampa LYRIK design av Sissa Sundling, känns lätt och drömmande... 

2 kommentarer:

  1. En inspirationskälla! Lusten att fixa lite extra till påskmiddagen infann sig plötsligt :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Jag gillar oxå IKEA men blandat med mina loppisfynd såklart =)

    KRAM och ha en härlig tur till blåkulla om du ska dit sen...

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.