9/20/2012

Fabriken Höstplanteringar

Några vackra höstplanteringa kan jag inte visa här på bloggen, eftersom trädgården mest är upp och ner. Har aldrig riktigt varit intresserad av trädgård men nästa år ska vi ta itu med den, har redan trädgårdsritningar som ligger och väntar... men som sagt det blir nästa års projekt. Just nu ser den ut som den gör...
Däremot så sa min minsta igår vid middagen... Pappa jag vill köpa blommor till dig... jag tycker om dig så mycket. Pappa rodnade av lycka och sa: - "du kan väl gå ut och plocka blommor till mig för då skulle jag bli så glad eller kanske rita en teckning på dagis imorgon". 
Sagt och gjort, han spatserade ut i trädgården och plockade blommor till sin far och nu står de här i vardagsrummet och pappa blev både rörd och riktigt glad!
 
Tänk de här små! de är ju så söta så man smälter mest jämt.
 
Detta var torsdagens tema på Fabriken. Titta in här för fler bidrag :)
 

3 kommentarer:

  1. Men så gulligt! Ja, de är ju för söta de små liven.

    Ha en bra dag!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Underbart! Dom finaste buketterna är ju plockade av små händer :)

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.