10/09/2012

Från inredningsnörd till bildnörd....


Livet och intressena varierar ganska friskt här i mitt huvud och från att varit näst intill sjukligt intresserad av inredning börjar nu intresset gå över mer och mer till vackra bilder och fotografering. Inte för att det är en omöjlighet att kombinera, utan man kan faktiskt titta på inspirerande inredningsdetaljer och även se vackra bilder.
Som dessa från Walter & Co som i och för sig visar julpynt och det är inte riktigt jul än.... men desto längre hösten går mot mörker desto mer kommer jultankarna upp-ploppandes i huvudet.

Gillar råheten i dessa bilder...  det matta uttrycket och industrilokalerna... för att inte tala om det fina renhorns hjärtat... ME LIKE!

Jaha... det var mitt inlägg om julsaker en höstdag i oktober...  :) :) inget konstigt aaaallls :)

4 kommentarer:

  1. Samma här!
    Inredning är kul, men foto och bilder, aah så kul!
    Jag har en väninna som varit fotointresserad länge, och förut kunde jag absolut inte fatta det, brukade säga till henne att jag aldrig skulle orka hålla på med redigering och sånt...öööh, nu är jag nog ännu mer road av det än hon, märkligt det där!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också bilderna! Jag känner mig också som en fotonörd. Jag går på fotokurser och bildredigeringskurs och ser fina motiv överallt. Tiden räcker bara inte till.
    Kram Ester

    SvaraRadera
  3. Ja men vad härligt att ditt inredningsintresse utläcklats till något annat. :) Du visar underbara bilder idag, sånt julpynt kan man absolut visa upp i oktober! :)l

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.