12/05/2012

Bloggtips!

Härom dagen skrev jag om att det är så kul att få träffa nya människor. I måndags var jag på utbildning med Nyföretagarcentrum och hamnade då bredvid en tjej som hette Matilda. Det visade sig att hon också bloggade om just pyssel och inredning... och det var inte vilken blogg som helst, bara älskar varendaste inlägg, som är fullt av fina och inspirerande bilder med pyssel.
Som till exempel dessa Hardcore pepparkakor.... superhäftiga, synd bara att jag inte har Matildas tålamod när det gäller att spritsa på pepparkakor.
Det finns dessutom en mall att ladda ner, med dessa mönster om man vill göra egna. Den hittar ni här..
Eller varför inte dessa vackra horn på en barkbit?... vackert tycker en annan som älskar horn...
Fina fjäderbollar att hänga i en kvist eller granen... Såna måste jag testa... ska bara hitta rätt fjädrar först...

Som sagt, tacksam är jag för att få träffa alla dessa duktiga människor som inspirerar och gör en glad. Här har ni länken till Matildas blogg Tillevill

9 kommentarer:

  1. Nä, vad roligt! Vilket sammanträffanse..Matilda är faktiskt vän med min syster och jag tipsade om hennes blogg jag med för ett tag sen ;)
    Jag är speciellt impad över hennes pepparkakor!

    Ha en fin dag! kram

    SvaraRadera
  2. Men, vilka coola pepparkakor! Fantastiskt vilket tålamod hon måste ha! Tack för tipset - och din blogg är ju fantastisk den också med alla fina pysseltips.

    SvaraRadera
  3. Jag tittade igenom dina diy-projekt igår och jag är så imponerad, och inspirerad! Vad du är duktig! Och tack för bloggtips.

    SvaraRadera
  4. Tack för tipset, så mycket fint! :-)

    Ha en fin dag! /Helena

    SvaraRadera
  5. En bloggträff vore ju kanonkul! Och kakburken är gjord av tre plåtkakburkar som jag sprejat och sedan bara staplat på varandra :) Lätt som en plätt!
    Kramelikram

    SvaraRadera
  6. Wow vilka pepparkakor! Tack för bloggtipset!

    SvaraRadera
  7. Rara, fina du! Va fint du skriver! Tror jag växte flera cm när jag såg detta imorse! :) Stort tack för att du gjorde min dag! :)
    Och håller med Elin (MammaElvan), borde köra en bloggträff... Vore kul! :)
    Ha en helt underbar kväll Helena! :)
    Stor kram

    SvaraRadera
  8. Vilket bra tips! Superfin blogg (precis som din) :) Kram

    SvaraRadera
  9. Tack för att delar med dig!
    Snygg ny header du fixat!
    Kramen!

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.