2/23/2013

DIY armband

Var på Syfestivalen i helgen och fann då en monter med bara massa smyckesdetaljer, deras webbutik heter Pagoni och att surfa in där om man är smyckesintresserad är som att komma himlen. Det är helt min egen åsikt och inte något som helst sponsrat.
------------------------
I was at Symässan at Stockholm International Fairs last saturday. And found this boutique Pagoni were I bought these parts to make my own leather bracelet.


Dessa saker använde jag: läder som var 10mm*2mm*40cm / stänglås / superlim.
Limmade bara på lite lim på kanten av lädret och fäste det i stänglåset. Sen var det klart.

---------------------------

I bought these parts at Pagoni and the only thing you need to do is to place some glue at the end of the leathercord and attatch it into the locker, then you´re done.





10 kommentarer:

  1. Tummen upp! Enkelt och stilrent utan att bli tråkigt.

    SvaraRadera
  2. Så himla snyggt o så enkelt, imponerande. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Hej , jag hittade precis din blogg och jag blev sa glad, allt är sa fint och jag Älskar namnet som du gett den!!
    JAg kommer snart tillbaka.
    Hälsningar fran Spanien!

    SvaraRadera
  4. Snyggt och proffsigt! Detta gillar jag! Du är bra du!

    SvaraRadera
  5. vilket fint armband!Tack för tips om hemsida, många timmar kan nog spenderas där....

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.