2/15/2013

Love Warrior´s







Fotografier lånade med tillstånd från © hannah lemholt | love warriors

Jag har inte så mycket mer att säga än att jag är kär i dessa bilder och otroligt inspirerad. Jättevackra fotografier av en duktig fotograf, som dessutom är vacker som en sommaräng.
Love Warrior´s kommer snart att öppna deras webbshop och även showroom med lokaler som ligger väldigt nära där jag själv växte upp. Känns som att jag kommer att spendera en hel del tid där och titta på alla fina saker de tagit in från hela världen. Inspireras och må bra.
Just nu håller de även på och med ett stort stylingjob i MOOD gallerian i Stockholm. Ska absolut ta mig en tripp in dit någon dag och titta.
------------------------------------------------
Nothing more to say than... LOVE... this is pure love... wonderful pictures that inspire so much  Their showroom and webshop will soon open. Near where I grow up, feels like I´ll spend lots of time in their showroom. And right now they´re doing a big styling job in the MOOD gallery in Stockholm. 

5 kommentarer:

  1. Ja, verkligen vackra bilder.

    Önskar dig en härligt fredag!!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga inspirerande bilder, förstår att du är helt kär i dem. Ha en härlig fredag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. O så vackert. Det blir till att ta sig en sväng till Mood-gallerian en lunch nästa vecka ser jag.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Wow, aldrig hört talas om, Mood-gallerian nästa alltså :) Tack för det fina tipset!

    SvaraRadera
  5. Älskar hennes bilder, alla är så vackra! Och man är ju inte alls nå ivrig tills butiken öppnar upp, ojojoj! =D

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.