3/06/2013

Tack!



Ville bara säga tack till er alla som kikar in här på bloggen. Jag blir alldeles varm av alla fina kommentarer och att ni faktiskt är läsare från hela världen.

Den senaste månaden har Mormorsglamours bilder publicerats i USA, Ungern, Frankrike, Mexiko, Brasilien, Belgien, Australien, Canada, Nederländerna, Danmark, Rumänien, England och på flera bloggar runt om i Sverige. Jag blir alldeles varm om hjärtat och glad att så många gillar de pyssel jag bidrar med här på bloggen. TACK! för att ni fortsätter att titta in och TACK! för all inspiration ni ger mig.

ps. första bilden med nya kameran jag köpte i går Nikon D7000 och ett 50mm 1,4 objektiv.... jag är kääär!!

-----------------------------
Just wanted to say: Thank you! to all of you that reads Mormorsglamour. I´m so glad for all of your nice comments and that you actually are readers for all over the world.

During the last month I´ve seen my pictures published in several blog from the US, Ungary, France, Mexiko, Brasil, Belgium, Australia, Canada, the Netherlands, Denmark, Rumania, Great Britain and Sweden, it makes me very happy that so many all over the world likes my DIY:s. Thanks for stepping by and thank you for all the inspiration you all give me in return with your inspiring blogs.

This is the first picture with my new camera Nikon D7000 and a 50mm 1,4. I´m in looooove!!



9 kommentarer:

  1. Och tack till dig som inspirerar! :)

    SvaraRadera
  2. Thanks to you for sharing them with us.

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt roligt! Tack för din inspiration :)

    Maria

    SvaraRadera
  4. Men du har ju en så fantastisk sida! Man måste bara gilla! Kul med ny kamera, måste själv uppdatera kamerautrustningen snart men känner mig villrådig. Det finns så mycket...

    SvaraRadera
  5. Du är värd varenda länk!

    Ang. kopparfärgen så är det porslinsfärg från Panduro.

    SvaraRadera
  6. Grattis! Du är verkligen internationell. :) Så kul med en ny kamera! Kram

    SvaraRadera
  7. Härligt med ny kamera! :)
    Och varmt grattis till all uppmärksamhet, det är du & bloggen verkligen värd!
    Kram /Helena

    SvaraRadera
  8. Hei, jeg er norsk! Oppdaget deg her om dagen, husker ikke helt hvorfra, men nå følger jeg med! :D

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.