12/16/2010

En något sen bild på..

...Emmafåtöljen som jag klädde om för flera månader sedan. Den väntar fortfarande på att kantbandet på baksidan skall fästas så man slipper se alla häftklamrar. Men jag är ofta så... gör jag det inte klart på en gång så fortsätter det att vara lite halvfärdigt. Det är min stora svaghet att jag alltid har så bråttom, att allting ska gå så fort. Annars tappar jag glöden och det blir lite halvdant...

Vill ni se hur fåtöljen såg ut från början innan omklädning kan ni kika in här :)

Det var verkligen ett supermysigt projekt. Jag åkte hem några tisdagar i rad hem till mamma och så klädde vi om den tillsammans. Väntar nu på att jag ska hitta en till liknande fåtölj så vi kan klä om en till. Sen ska de upp i tornrummet. Men än så länge finns det inte så mycket möbler där uppe, så den får stå nere i vardagsrummet så länge.

6 kommentarer:

  1. Så vacker den är!!! Jisses vad fin den blev! Bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. Första gången jag kikar in hos dig. :) Vilken skillnad, va fin den blev!
    /Jenny

    SvaraRadera
  3. Du är otroligt duktig med allt du gör, den ser så härlig ut, vet oxå att det är lite "pill" med att klä om fåtöljer, och vet att det ligger jobb bakom...!:)
    Har lite omklädningsprojekt jag med, måste ta tag i detta nu, blev ju inspirerad av din fina fåtölj..:)

    KRAMAR Cia:)

    SvaraRadera
  4. Det låter som mig.. jag blir alltid jätte engagerad i början och vill göra allt snabbt och nu.. :-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Riktigt Nice!!

    Bra jobbat!!

    Ha en skön helg

    Maliin

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.