12/17/2010

Knappt jag vågar erkänna!

Jag tittar in för att önska er alla en trevlig helg! Här hemma är det mys framför tv:n i soffan. Vi tittar visst på "På Spåret", min sambo gillar det, jag känner mig mest dum i huvudet eftersom jag har absolut noll koll på geografi. Jag vet inte vad jag gjorde på de lektionerna men det har tyvärr inte fastnat någonting. Insåg för några år sedan att Göteborg ligger där Malmö ligger, jag som alltid trott tvärt om :) Ser fram emot när barnen börjar skolan så man kan ta igen lite som man missat. De kanske får ha läxförhör med morsan?! :)
Ja tänk... man lär så länge man lever :) Jag hoppas verkligen inte att jag gjorde er förnämnade som bor i Malmö och Göteborg. Det är verkligen inte min mening, men man kan inte vara bra på allt...

6 kommentarer:

  1. Hahahaha söta Helena! Det kan man absolut inte vara. Men man ska ju lära sig något nytt varje dag eller hur? Dagens lärdom blir att Malmö (där nästan jag bor) ligger läääääängst i söder och sköna Göteborg på västkusten inte så fasligt långt från Norge. Mellan Malmö och Göteborg skiljer det 25 mil ca. Det är ändå en bit. Fast det kanske är nära för dig? Jag vet ju inte var du bor :) Ha en underbar helg kära du!

    SvaraRadera
  2. S n y g g t,
    gillar lådan med blomman.

    Skön helg
    kram/

    Smulan

    SvaraRadera
  3. Så söt du är och jag kan klappa dig på axeln och säg att jag lika vilsen som dig på den frågan nästan ;)
    Tack jag hoppas att denna helg blir mysig då den är så efterlängtad. Hoppas verkligen att din helg blir lika fin. Kramar isa

    SvaraRadera
  4. ha,ha jaja du får skylla på julstress eller nå´t=)Ha en fin helg/Annica

    SvaraRadera
  5. Hahaha!! Ja, man känner sig onekligen lite dum när man ser På spåret. Jag hade inte plockat många poäng om jag va med. :-)

    SvaraRadera
  6. Jag är också usel på geografi:)

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.