12/10/2010

Ibland gör man klipp...

Gick i i blomsteraffären nere på "byn" där hittade jag dessa istappar i glas för 5 kr styck. Det tyckte jag var ett pangpris. Så de fick mer än gärna följa med hem. 



Tyvärr gick en sönder på en gång. Som alltid med mig, jag är riktigt bra på att ha sönder saker. Det är lite hoppsan hejsan med mig, men det är ju bara jag i ett bananskal. Man får lära sig leva med det, för det är omöjligt att ändra sig nu, det ligger liksom i släkten :)

Önskar er alla en trevlig helg! Kul och se att så många fortsätter att kika in här. Från alla världens hörn.
Kram
Helena

6 kommentarer:

  1. Alltid trevligt att fynda! :-)

    SvaraRadera
  2. Ja det var ett bra pris och dessutom snygga!

    /Kristina

    SvaraRadera
  3. Då är vi två på bananskalet,för här "klirras" det ibland glassakerna oxå...hihi
    KRAM och trevlig helg Cia:)

    SvaraRadera
  4. Kul att hitta hit!! Vad roligt det ska bli att följa dig i inredningen av erat ombyggda hus!!

    Hälsningar Milla:)

    SvaraRadera
  5. Så fint och vilka härliga bilder!

    SvaraRadera
  6. Mkt fint och vilket kap! Vackra grenar oxå som slingrar sig fint...

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.