1/27/2011

Ett hem att inspireras av

Första gången jag såg detta reportage i Hus och Hem föll jag pladask, detta är ett hem som hamnade i inspirationsmappen på en gång. 
Det som tilltalar mig mest är återvinningstänket och den industriella känslan som är genomgående i hela inredningen. Det är ett hem fullt av vackra gamla saker utan att det känns för mycket eller pråligt. 
 







bilder lånade från hus & hem

Ägaren till detta hem har även en härlig inredningsbutik och webb butik med massor av fina saker. 

4 kommentarer:

  1. Ah, det reportaget hamnade raskt i min inspirationsmapp också. SÅ jäkla snyggt!

    SvaraRadera
  2. Ja, varje gång jag sett detta hem så känner jag som du, mig otroligt inspirerad. Älskar de vita golven och de industriella inslagen.
    Webbutiken är toppen med mycket inslag av dessa element.

    SvaraRadera
  3. Såå sjukt mycket fint i detta hem! Me like ALOT!
    Trevlig helg! =)

    SvaraRadera
  4. Josefin har ju en så mysig blogg också som även den heter In my house! Tror det är blogspot...

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.