1/26/2011

Man kan inte alltid hänga med

Ibland tar det ett tag för mig att snappa upp trender. I samma veva som jag ser alltfler bloggar stuva undan sina bokstäver och inte låter de ta lika stor plats som tidigare i inredningen, i samma veva börjar jag nu vänja mig vid bokstavstrenden och bokstäverna E och V har fått flytta hem till oss. Bokstäverna står för första bokstaven i mina barns namn.

Dessa rostiga finingar klickade jag hem från Urban living.

I och med att jag precis har gått en Photoshop kurs på skolan så har jag en förmåga att redigera sönder alla bilder. Hoppas att ni har tålamod, jag håller på och prövar mig fram och det tar ett tag innan man kommer underfund med vilken stil som passar mig och som ger det egna personliga uttrycket. Tycker det är fint med bloggar som har en helhet och mitt mål är att denna blogg ska komma dit någon gång den också.
Ha en bra dag nu!
Kram
Helena

5 kommentarer:

  1. Du har redan en fin helhet i bland blir man lite hemma blind även på bloggen ;)
    Häligt att du har taig in bokstäver i dett hem :)
    Jag älskar dem men än så länge är jag fortfarande utan här hemma. Ella har ett E på tavelväggen i hennes rum men annars är det tomt. Jag har varit för seg att införskaffa mig några trender eller inte så tycker jag om dem. Gillar att man tar in sånt som man verkligen gillar ovansett trender.. Kram

    SvaraRadera
  2. Vad fint! Jag tycker du har en jättebra helhet på bloggen. Min egen blogg har en tendens att bli lite spretig ibland. Men som sagt, övning ger färdighet och till slut kommer man kanske fram till hur man vill ha det.
    Jag har åxå en förmåga att börja gilla trender när de är på väg bort. Lite svårpåverkad på det viset. :)

    SvaraRadera
  3. Jag släpper inte bokstavstrenden ännu, I like it a lot :)

    SvaraRadera
  4. Åhh, vilka fina bokstäver ... jag är precis som du, lite sen när det gäller just det. ;) Har faktiskt klämt på just din variant i Urban Livings butik, såå fina!

    Och angående buddhan ... jaha! Du lurade mig, jag som trodde den var från nån spännande resa till något land långt bort. :) Men då ska jag också kika inom Indiska och finns den kvar, kan kanske jag lura nån annan. ;)

    SvaraRadera
  5. TRendigt eller ej... jag tycker dom va fina i alla fall! :-)

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.