1/18/2011

Favoritmattan


Hemma hos oss har vi inte så många mattor, jag skulle gärna ha fler för jag tycker det är så mysigt. Men om man har vattenburen golvvärme i hela huset så förtas uppvärmningen ganska mycket om man placerar ut mattor på hela golven.
Några har jag dock, den jag tänkte visa idag, har jag fått från min "gudmor". Den pryder just nu sovrumsgolvet och jag tycker den är så vacker i sin struktur.

En liten tjuvglimt får ni även på senaste second hand fyndet :)
Mer mattinspiration hittar ni hos Fabriken.

Ha en riktigt bra dag nu :)

5 kommentarer:

  1. Vattenburen golvvärme, låter underbart skönt i vintertid.
    I sovrummet är det skönt att sätta fötterna på en matta.
    Ska bli spännande att se mer av ditt loppisfynd.

    Må så gott.//Lissen

    Snygg logga förresten :-)

    SvaraRadera
  2. Jag vet den är riktigt bra, har inte hunnit prova den själv ännu.. men måste inhandla material :)

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Å vilken lyx med sådan bra värme under fötterna!!!!
    jag älskar mattor men kan aldrig bestämma mig för vilken jag vill ha. Byter på tok för ofta.
    Vilken fin ny header du har gjort. Super läckert!!! Är allt bra annars?? Kram

    SvaraRadera
  4. Tack, du rara! Att jag fick vara med på din lista, jag såg det nu! Glad blir jag =)
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  5. Vad lyxigt med golvvärme!

    Svar:
    Vad roligt att du gillade bloggtipsen. Jag har själv hittat fler nya favoriter :)

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.