1/16/2011

Söndagsbilden

Eftersom kameran är på vift med sambon i London, så blir det inga egenfotade bilder till söndagsbilden.  
Hoppas att jag får tillfälle att fota något under veckan, men tyvärr är det fortfarande så mörkt när man kommer hem om dagarna. Men snart kan man fota dygnet runt när dagarna nu blir ljusare och ljusare, en härlig tid som kommer. 
Idag tänkte jag bjuda på lite vårkänsla med bilder från IKEA´s blogg livet hemma.


Visst är det härligt med alla vackra lökar och vårblommor, min favorit är definitivt ranunkeln.
Önskar er en mysig Söndag och kika in i fabriken om ni vill se fler söndagsbilder.
Kram
Helena


8 kommentarer:

  1. Väldigt roligt initiativ av henne! :)
    Kul att vi tänkte rekommendera samma bloggar också! Själv kan jag fastna rätt länge i bloggvärlden och bara bli inspirerad.

    Blommor är mysigt och man får så mycket vårkänslor av de där bilderna!

    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  2. Så lovande bilder,härligt=)Måste proviantera lite i blomsteraffären till veckan.Fin dag till dig/Annica

    SvaraRadera
  3. the spring has come in here... beautiful photos :)

    SvaraRadera
  4. Alltid lika vackert, när man tittar in hos dig!:)
    Man blir inspirerad,och idag fick jag härliga vårkänslor!!!:)
    KRAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera
  5. De bilderna är såå fina!!

    Kram:)

    SvaraRadera
  6. Vad roligt att du rekommenderar min blogg!! :-) Jag bugar och bockar för de berömmande orden.

    Härligt våriga bilder med blommor, jag längtar verkligen till att ljuset återkommer så att man får lite mer energi och det blir lättare att fota!

    SvaraRadera
  7. Men riktigt härlig vårinspiration! Krispigt!

    Kramis Lisa

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.