1/14/2011

Inspiration så här på fredagseftermiddagen


Var inne hos bloggaren Jenny och fann dessa inspirerande bilder som jag ville dela med mig till er. Tycker om den naturliga känslan som man plockat in i rummen med horn, kvistar och renfällar. De vackra träpelarna skapar en harmoni i hela inredningen.


foto heyhome.dk/pernille Kaalund via Femina.dk
Ville med detta inlägg önska er en trevlig helg! Min sambo åker till London idag så jag är hemma med barnen själv hela helgen. Vi ska mysa mest och träffa några kompisar. Mestadels ta det lugnt efter första veckan på dagis.

Sköt om er
Kram
Helena

P.S: ni får ursäkta för att bilderna hoppat lite, jag ger upp nu. Ibland så fungerar inte Blogger och jag riktigt tillsammans. Kan nog inte skylla ifrån mig på datorn utan det är nog bara massa skit bakom spakarna ;)

6 kommentarer:

  1. Jag tycker attt det är omöjligt att förstå sig på hur blogger placerar bilder. Skulle vilja ha fyra i fyrkant, men det verkar omöjligt att få till.
    Härligt hem du visar, fast jag tror att jag skulle ha lite svårt att hålla det sådär städat! ;-D

    SvaraRadera
  2. Gud så fina! Jag har också blivit väldigt svag för det naturliga och rena med trä mot vitt. Det har liksom sakta smygit på mig och nu är jag såld.. :-)
    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Wonderful home, so cosy and beautiful! The wooden beams add so much warmth...

    SvaraRadera
  4. Låter som en mysig helg!:)

    Vilket fantastiskt hus ni har!!! Och vad smart och snyggt med badrumsinredningen, sånt gillas och den idén ska jag komma ihåg, tack för tipset!

    KRAM

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.