1/15/2011

Bloggtips!

I onsdags blev jag så himla glad när Room & Serve hade länkat till denna blogg. Sandra drog igång en utmaning i bloggvärlden att man skulle rekommendera sina favoritbloggar som jag gärna hänger på, för jag tycker det var en toppenidé.  Jag skulle kunna göra listan hur lång som helst. Det är verkligen kul med alla inspirerande bloggar och att det finns så många duktiga människor där ute. 


Här kommer några av mina favoriter:

Jag säger bara, titta in denna tjejs vackra bilder, jag blir mållös av varje inlägg hon gör.

Tusen idéer är en fantastisk blogg med en författare som skriver så otroligt roligt och härligt. Jag skrattar högt varje gång jag läser inläggen, som dessutom är fyllda av fina pyssel. En fröken med tusen idéer helt enkelt.

Jag förstår inte hur denna tjej får till det, är imponerad av allt hon gör. Tänk att kunna styla och fotografera som Annaleena. Hade jag haft den begåvningen hade jag varit väldigt stolt.

En härligt färgsprakande blogg med vackra bilder som man blir glad av hittar ni hos

En fin och personlig blogg finner ni hos

Jag hade ju tänkt att det skulle bli fina sidhuvuden som länkades till respektive blogg. Men nu verkar det vara skit bakom spakarna igen. Är det verkligen jag som är så oteknisk eller hoppar Blogger väldigt mycket fram och tillbaka? Jaja... ni får hålla till godo :)
Hoppas att det går bättre för er bakom tangenterna. 


7 kommentarer:

  1. Ibland krånglar blogger. Inte så lite heller.;-) Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du hängde på utmaningen!

    SvaraRadera
  3. Jag är så himla glad för jag finns med på den däringa listan hos Inspirera Mera med en massa bloggar. Och nu ska jag kolla in dina tips! Roligt!

    Kramis Lisa

    SvaraRadera
  4. Nu blev jag faktiskt jätte rörd...
    Tack för finaste ord jag har hört på länge..

    Varma kramar, Annaleena

    SvaraRadera
  5. Tusen tack, det där värmde oerhört...

    med vänliga hälsningar,
    Smulan

    SvaraRadera
  6. Tack söta du! Det värmde även mig :-) Kram Anna

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.