1/07/2011

Riskfylld shopping!!

Var i butiken Berry som ligger på samma gata där mannen sprängde sig själv i Stockholm. Jag hörde att de pratade i butiken om vem man ska debitera kundbortfallet och förlorad försäljning pga det som hände. Jag förstår deras frustration men är otroligt glad och lättad att det inte hände någon annan någonting. Barnens kusiner var på den gatan precis innan bomben sprängdes.



För att återgå till inredning så har Berry så mycket fina saker... dessa fina lyktor för 25 kr styck hittade jag och de fick följa med hem.

3 kommentarer:

  1. Ja, visst har dom mycket fint på Berry! Jag hittar nästan alltid något tjusigt när jag är där. :-)

    SvaraRadera
  2. Läskigt det som hände...
    Fina lyktor och vilket bra pris!!

    Kram:)

    SvaraRadera
  3. hej
    javisst är det hemskt!!!! Man tror ju inte att det är sant när sånt händer ,jättetragiskt,tur att det gick som det gick.
    Jättefina lyktor!
    Kram

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.