1/11/2011

Renhorn som uttag?

Idag är det tema inredning med djur hos Fabriken. Eftersom jag börjat skolan och hinner komma hem först när det är mörkt finns det inte så mycket bilder att visa. Dessutom har jag nog redan visat de få inslag av djur i inredning jag har. Om ni vill se hur mina ommålade älghorn ser ut kan ni läsa det här från ett tidigare inlägg.

bilder lånade från likecool.com
Surfade dock runt lite och hittade dessa annorlunda uttag "Socker-Deer Outlet Covers" inspirerade från renhorn. Hornen har inte endast en estetisk funktion utan gör att man kan placera mobiltelefonen på hornen under laddning. Tyvärr verkar det som att de inte kommit med uttag anpassade för Sverige ännu. Tycker att dessa var en kul sak, även om jag inte riktigt vet om jag skulle byta ut uttagen där hemma mot dessa?

7 kommentarer:

  1. De där uttagen skulle min jägarsambo gilla. Han har nämnt någon gång att han vill ha något stackars djurhuvud på väggen men det har jag strängt förbjudit. Kan kanske sträcka mig så långt som till dessa uttag då... :P

    SvaraRadera
  2. Renhorn "is the shit" just nu verkar det som! I like. Dom var både snygga & smarta, men visst, vet till tusan om man skulle byta!?

    SvaraRadera
  3. LÄCKRA !!!:)
    Skulle pryda utmärkt ibland mina horn, de på väggen menar jag.....hihi ("någon" tror ett par kommer att växa ut på mig snart)...hihi

    KRAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera
  4. Coolt anorlunda och en detalj som skulle sticka ut regärlt. I like!!!!!!!!!!!!!
    Borde finnas att byta utsatsen bara ju. Det är ofta så tycker jag att när det finns bra saker så ska man begränsa utbudet :(

    Nja om vi skulle ha sådana det vet jag inte häller men bra sugen och roliga det är dem :) Bra val av bildtema ;)

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Jag hade helt tappat bort din kommentar på min blogg.
    Väldigt roligt att få en "nära" kommentar.
    Folkhögskolan var verkligen fantastisk. Ett underbart år, jag saknar det varje dag :)
    Hur trivs du?

    Älghorn är verkligen hur fint som helst. Jag gillade din ljusstake i samma tema.
    Naturnära men ändå stilrent!

    SvaraRadera
  6. vilken fin blogg jag hittade med massor av fina bilder och roligt att läsa. Kanonläckra uttag!

    Ha det fint!
    Lisa

    SvaraRadera
  7. Fiffiga och läckra uttag! Älskar formen av djurhorn, smart med kombinerat uttag/krok/hållare för mobilen, hårtorken etc.

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.