1/24/2011

Vilken böna!


Dessa härliga lampor hittade jag i ett inlägg hos Ellas inspiration och föll på en gång. Är så svag för lampor och hade jag haft möjlighet hade jag bytt mycket oftare än vad jag gör. Min sambo tycker att har man en lampa så får man ha den i minst 15 år. Jag som är lite mer av den rastlösa sorten skulle gärna byta varannan vecka. Men varför inte pyssla ihop en sån här fin lampa av en gammal konservburk och en textilsladd? Stora konservburkar finns ju att köpa på Willys eller så kan man gå in och fråga någon restaurang som serverar mycket chiliconcarne :)

    

Bilder lånade från fuse
Vill du inte pyssla ihop en egen så finns den att köpa hos Fuse 

3 kommentarer:

  1. En helt förtjusande idé du delar med oss i detta fantastiska inlägg! Nu börjar kreativiteten flöda! Tack för härlig inspiration!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fasiken va läckert- tänk vad mycket man kan göra och återanvända! Skojig idé!

    SvaraRadera
  3. Hihi dom är ju superläckra. I like a lot! Kan ju inte va jättesvårt att göra själv..

    Kram
    /Johanna

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.