1/22/2011

Visar du din så visar jag min?

Linda har en utmaning på sin blogg att man ska visa upp sin buddha och det hakar jag gärna på :) Jag har bara en buddha men tycker om den massor. Den flyttar runt här i hemmet på alla möjliga ställen, tycker den är fin överallt och skulle gärna ha fler. Men väntar fortfarande på att hitta någon som jag verkligen tycker om. 



I bakrunden ser ni även senaste inköpet, de rostiga plåtbokstäverna som flyttar runt lite än så länge, tills jag hittat en bra plats för dem. Just nu står de på tv-bänken, får se vart de hamnar till slut :) det kan ju vara så att de flyttar runt ett tag innan jag bestämt mig :)


Hoppas ni har det bra så här på lördagkvällen, nu kommer precis barnens kusiner så ska vi ta och äta lite mat tillsammans.
Sköt om er!
Kram
Helena

6 kommentarer:

  1. Söta du!:)
    Vilken fin buddha,och lite annorlunda....:)
    Den pryder nog vart du än sätter den, i ditt fina hem....:)
    De rostiga bokstäverna är oxå jättefina, har likadana, fast något större i badrummet...:)
    Jag älskar ditt hem, det ser så mysigt o ombonat ut....Jag tycker det är en härlig stil på ett narturligt vis, som ger en känsla....:)
    KRAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera
  2. Så fin!!:) Även övriga saker...!

    :)

    SvaraRadera
  3. Den utmaningen funderar jag också på att delta i...Jag har nämligen också en buddha=)Men din var större=)Tänk att jag också har införskaffat stora rostiga bokstäver som jag absolut inte vet var jag ska ha-ilandsproblem=)Annica

    SvaraRadera
  4. Jag såg den utmaningen.. attan.. jag har ju ingen buddha.. :-)

    SvaraRadera
  5. Hej Måste ju kika in på din Buddha. Min hittar du på Marias Hörna Ha en god dag :)

    SvaraRadera
  6. Kikar in DIN buddha ... såå fin, hade varit kul att veta var den kommer ifrån? Må så gott!

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.