2/21/2011

Något litet...

Efter mässan igår gick vi även till Kista gallerian, där strosade vi runt i alla klädaffärer. Förr i världen var jag jätteintresserad av kläder, men just nu när jag går i skolan där man ska ha så oömma kläder som möjligt, strosar jag mest runt i mina snickarbyxor och så fort jag kommer hem är det mjukisbyxor på.


Klädintresset har bytts ut mot inredningsintresse. Tycker fortfarande att det är roligt med kläder, men försöker istället använda de kläder jag redan har i garderoben, istället för att köpa nya hela tiden.
Lyckades komma ifrån Kista galleria nästan tomhänt, förutom detta fina halsband som jag hittade på HM. Alltid kul med lite vackra detaljer att komplettera kläderna med.

1 kommentar:

  1. Jasså är det så?? Med tanke på vilken stjärna du är på att inreda trodde jag bestämt att det var inredning som låg högst upp. Jga har svårta att balancera melaln dem två. skor går först i klädväg här hemma ;)
    Halsbandet var jätte fint och kommer vara så fint till våren när man får lite färg på kinderna. turkost med silver är så vackert!!!!

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.