3/29/2011

Om ni frågar mina klasskamrater och lärare så är det här man hittar mig...

Jag har gjort det valet att jag får blogga i skolan under rasterna och att bloggandet inte ska ta tid från familjen. Att driva en blogg tar otroligt mycket mer tid än man tror innan man startar en och det tar ett tag innan man hittar en bra balans på hur mycket tid man ska lägga ner, för man kan egentligen lägga ner hur mycket tid som helst.
Man hittar mig allt som oftast bakom tangenterna i klassrummet under rasterna... Så här kommer bilder från min bloggplats som även är tisdagstemat hos fabriken.
 



Önskar er alla en trevlig tisdag och titta gärna in i fabriken
för fler bidrag.
Kram
Helena

6 kommentarer:

  1. Jag håller med dig om tiden! är bloggas det oftast från jobb, när tiden finns!

    Puss!

    SvaraRadera
  2. Att blogga tar tid, mer än jag trodde från början. Men skönt att du kan göra det ifrån arbetet på rasterna.
    Gillade bilden med den rustika brädan till tangentbordet.
    Ha en skön dag
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Hej,
    urläcker hörna i en kreativt atmosfär!!

    Hälsningar monica

    SvaraRadera
  4. Å va fint förstår att du alltid skriver så inspirerande inlägg från den bloggarbetsplatsen ;) Du har så rätt så rätt!!!!!
    japp och i balnd undrar man om det är värt det för satan vilken press man sätter på sig själv. men sen är det så kul okså.

    SvaraRadera
  5. Ja så är det väl ja...tar mer tid än tänkt...men jag gillar det, att blogga, läsa bloggar osv!
    Vad är det studerar? Ser bilder, färger
    o så...konststudier?

    Klem Anna

    SvaraRadera
  6. Ser ut att vara ett härligt klassrum! och visst tar bloggandet otroligt mycket tid. Men som du skriver gäller det att hitta en balans i även det. Det får inte bli en stressfaktor utan något som man upplever positivt, kreativt och roligt!

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.