4/02/2011

Lördagens mäklarinlägg...

Har ju börjat med att visa olika objekt som är ute till försäljning nästan varje lördag. Denna lördag tänkte jag inte visa ett objekt utan en mäklarfirma som har tagit objektsbilderna till en annan nivå än vanliga mäklarbyråer. På senare tiden har man märkt hur fastighetsbyråer insett hur viktigt det är med inbjudande hem och homestyling har ju blivit mer och mer en självklarhet vid försäljning av bostaden. Man börjar även se allt mer vackra bilder över objekten men ingen förutom Fantastic Frank har vågat ta det så här långt. Jag som helst sitter och tittar på bilder och bara skummar igenom texter måste säga att en annan nästan sitter och dreglar över dessa vackra bilder och sättet de lekt med rummet. 


Eller som DN bostad summerade det: "Det är magiskt. modigt- och förmodligen jättesmart"


Oj nu har jag skrivit sån lång text så nu vill ni väl se lite bilder?


















Bilder lånade med tillåtelse från Fantastic Frank, fotograf Anders Lindén

5 kommentarer:

  1. HELT OTROLIGT UNDERBART!!!:)
    Det är ju så det ska visas,tycker jag...:)
    Få fram den där känslan,...att i all enkelhet ge bilder skönhet...!!!:)
    KRAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera
  2. JA det var så fina bilder!!! :)
    Och de underbara Eames-stolarna längst ner var itne helt fel de heller.. ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Haha, jag är också en bildkollare... Helst av allt. Känner ibland när jag skriver i bloggen att det blir lite lååångt... Försöker alltid korta av det!

    Fantastic Frank är grymma! :)

    SvaraRadera
  4. Fantastiske bilder av fine ting :)

    SvaraRadera
  5. Visst är det så, bilder säljer...eller inte!
    Nåt jag inte klarar när jag kollar bilder på ev hus, är när ägarna eller mäklarna låter toaborsten stå framme på bilden...klarar det ine. Bara mig eller?!

    Men det var ju inte det det handlade om, Vackra bilder. Klem Anna

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.