4/08/2011

Öppet hus

I dag är det öppet hus på Eskilstuna folkhögskola där jag går. Vi kommer att ha utställning, fika, bok och klädbytardag. Det händer även en hel del på Munktell området där skolan är belägen.


Välkomna om ni har vägarna förbi!


Här får ni även se hur jag ser ut och pratar, en liten film om varför jag hamnade här i livet,den ligger uppe på Eskilstuna folkhögskolas webb.



Det är alltid ovant att se och höra sig själv prata, det syns ganska tydligt oxå att jag inte vet riktigt vart jag ska fästa blicken, för även om jag går en konstnärlig linje är jag inte riktigt så här flummig som jag verkar :)


Idag ska det tas massor av foton på utställningen, så ni som inte kommer får se alla fina saker alla gjort under detta året.


Ha en riktigt bra fredag nu!
Kram
Helena

6 kommentarer:

  1. Men hej! Vad kul att få se dig! Snacka om att det är läskigt att se sig själv på film och höra sin egen röst! :)
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Coolt! Inte helt lätt att veta var man ska ha blicken, men kul att få se dig live! :)

    Ha en skön helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Kul! Alltid skoj o se bloggarna live liksom ;o)

    Klem Anna

    SvaraRadera
  4. Kul att se dig live. Tyckte du skötte dig bra!! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Wow!! Vad kul att få se och höra dig live!
    Superhäftigt! Du är jättefin och inte alls flummig på nått sätt!

    Göteborgsvarvet... har jag med en plats till men överväger lite om jag ska springa.. vi får se..

    Ha en fin Lördag!

    ♥Mia

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.