8/30/2011

DIY lysande vas

Det är något speciellt med bloggen Briggs Lekehus, jag blir lika inspirerad varje gång jag tittar in där och kan verkligen rekommendera en titt. Birgitta som driver bloggen är en DIY:are (DIY står för Do it yourself) som alltid får till det så bra. Oftast enkla lösningar som känns väldigt moderna och med massor av humor.
Denna vas gjord av en globlampa var jag bara tvungen att dela med mig av. Tyckte den var så klockren och ska själv när tid finns, sätta mig och pilla bort delar från lampfoten. Får se om jag lyckas lika bra.


Bilder lånade med tillstånd från BRIGGS LEKEHUS

Så som ni ser inte bara snygga pyssel utan väldigt inspirerande och vackra bilder också. 
Precis som jag gillar :)

4 kommentarer:

  1. Kul...och dockvagnen i förra inlägget är en riktig to die for=))Annica

    SvaraRadera
  2. Tack för ett härligt bloggtips! Gillar din blogg och lägger till mig som följare!
    Kram på dig!

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.