8/09/2011

Toa rent

Idag tänkte jag visa några bilder från nystädat badrum. Det har smugit sig in en del nya saker...



Betonghjärtat från Tove Adman köpte jag på Gotland i hennes butik/ateljé, som ligger i närheten av Ljugarn.  Har i tidigare inlägg bland annat här och här tipsat om saker man kan besöka på Gotland. Bildäckskorgen där vi har alla toarullar är från Rustas rea.



Trasmatta och ljusstake från Karlssons, kruka med orkidé i från Miljögården.
  
Idag blir en lugn dag, ska packa inför resan till Florens som jag fick i present från Kent. Vi åker på torsdag! Ska bara få pyssla om varandra i 4 dagar, medans barnen är hos mormor och morfar. Jag är så otroligt tacksam för att vi har såna fina mor och farföräldrar som hjälper oss med så mycket. Detta är första gången sen barnen kom som vi får vara barnfria så länge och det är välbehövligt och väldigt uppskattat. Har inte sovit så bra senaste nätterna för minsta killen har astma och han låter väldigt mycket i rören, vilket gör att man ligger på helspänn hela nätterna.

7 kommentarer:

  1. Vad härligt att ni ska få åka iväg själva! Det behövs ibland. Stackars liten som har astma. Hoppas det blir bättre i rören snart så du får sova lite.
    Kramis!

    SvaraRadera
  2. Så fint det blev !
    Tänk vilka fynd man kan göra på REA.
    Må så gott och ta hand om varandra.

    :)

    SvaraRadera
  3. Gott med nystädat men känner att jag längtar med dig! Barnfri o barna hos föräldrarna, en underbar gåva, båda delar ;o)
    Astma ja, har en pojk som har det, inget kul o visst är man som en fiolsträng i kroppen o hör på alla ljud som kan uppstå om natten, speciellt.

    Iaf, njut resan o varann, Klem anna

    SvaraRadera
  4. Mycket fint badrum! Saknar verkligen ett större skåp/bänk så att man får plats även med lite finare saker. Men en vacker dag skall väl jag också få sådär snyggt badrum... :)

    SvaraRadera
  5. Vilken bra förvaring för toarullarna, att de har såna snyggingar på Rusta. Nystädat är härligt!

    Hoppas att ni haft en fin helg.

    //Jeanette, Gnistra i Norr

    SvaraRadera
  6. Oj vilket vackert badrum! Jag gillar det skarpt. Hela din blogg är jättefin och väldigt inspirerande:)

    SvaraRadera
  7. Vad fint! Det hjärtat är så fint med..
    Har du vart på ute och rest nu då.. underbart! Hoppas jag med kan få till en resa längre fram..

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.