10/12/2011

Ett drömhem...

Just nu är det mycket inredning på bloggen, lovar att återkomma med mer DIY:s. Men måste bara visa detta hem, är helt kär, älskar materialval, inredning, återvinningstänket och skaparglädjen...
Många utav möblerna är egentillverkade och massor av fynd från Visby Återvinning finns i detta hem.




Bilder lånade från Sköna hem

Själv har jag varit på Eskilstuna metallåtervinning idag och fick massor av fynd med mig hem som jag ska visa så fort de dammats av och funnit sin rätt här hemma.
 I morgon blir det en fullspäckad dag med pressfrukost på morgonen på Hem och Villa mässan i Älvsjö. Årets tema är "Nära naturen", så det blir spännande att se vad som erbjuds. Det kommer även att finnas en workshop i Återbruk som Myrorna anordnar, det ska jag definitivt ta och spana in. Självklart återkommer jag med bilder och inspiration från mässan.

3 kommentarer:

  1. jag gillar plastdinosarna allra bäst :)

    SvaraRadera
  2. Oerhört vackert och inspirerande.

    Det låter som om du har en riktigt skojig morgondag att vänta. Ha det allra bäst! :-)

    SvaraRadera
  3. Verkligen ett personlig och läckert hem! Roligt med så mycket gotländska grejer! Kram

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.