11/16/2011

Frukostburken

Fil med flingor är en av favoriterna på morgonen. Zinkburken från Granit har fått text skriven med dynamon. Det är så kul att gå lös med den och skriva beskrivningar på saker och ting. Gillar typsnittet, det grafiskt svart vita.
 

Jag är absolut inte så ordningssam som jag vill få det att se ut i detta inlägg. Men även jag kan ha mina ljusa stunder :) I början när jag träffade min sambo stod jag för ordningen och han för kaoset, nu efter barnen har vi nog bytt roller... vet inte riktigt hur det gick till?!! :) Sen har jag aldrig riktigt varit världens mest ordningsamme, men i kontrast till Kent var jag grym på att plocka undan (nån stans där under våra 9 år har jag liksom fallerat... eller så har vi båda anpassat oss till varandra?)
Hur är ni? har ni bra ordning hemma eller är det skönt kaos som gäller?

6 kommentarer:

  1. hmmm, skönt kaos vet jag inte, men definitivt kaos...! Vill verkligen vara ordningssam, men det går inget vidare om jag ska vara ärlig. Kanske kommer det när jag blir stor fniss!
    Härlig burk!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Var pedant innan jag fick barnen, men det har liksom fallit ur. Gillar att rensa, sortera och ha lite ordning. Men det är jag rätt ensam om här hemma, Men kaos kan jag nog inte direkt påstå att det är, än ;)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Fil o flingor ingen dum frukost
    Hos oss är det jag som plockar ,och S som letar efter saker jag plockat undan
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  4. Hihi.. glömde säga att jag gillar burken och dynamon.. hur fantastisk är inte den
    Används flitigt :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Snyggt!!!!
    Jag gillar att ha ordning, särskilt om jag vet det ska komma nån, men ofta är vi bra på att ha det stökigt oxå.. ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Jag har tränat på att blunda, vi har nog mer kaos än ordning, men det varierar hur mycket kaos det är! Glömsk är jag också! Jag plockar mer än min man, men konstigt nog är det han som irriterar sig på när det är stökigt mer än jag... märkligt...

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.