5/16/2012

Äntligen färdig!!

Har suttit hela förmiddagen för att försöka bli klar med affischen till vår slututställning på Recycle Design. Har använt mig av barnens leksaker, fotat dem och sen pusslat ihop dem i Photoshop, kul men pilligt.

Tänk att det snart är slut ;( det här är det bästa året vad gäller utbildning och jobb jag gjort! Jag har lärt mig massor och haft det riktigt kul.
Det känns tråkigt att allt tar slut och man behöver stå på egna vacklande ben framöver. Tråkigt men oxå spännande :D
För er som bor i närheten av Eskilstuna hoppas jag att ni inte missar vår slututställning som håller på mellan 31 maj och 29 juni i Studiefrämjandets lokal. Vernissage är den 31 maj, Välkomna!! 
Jag lovar att den blir inspirerande och kul att se!

5 kommentarer:

  1. Hade verkligen varit roligt att se er utställning, men bor långt därifrån. Hittade till din blogg under året och har kikat in lite nu och då. Blivit inspirerad och nyfiken och har nu sökt distansvarianten av återbruk på Folkhögskolan. Får hålla tummarna nu att jag kommer in! :)

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du är så nöjd med din utbildning! Det är verkligen härligt när man känner att man gjort ett bra val och gör något som man själv gillar och utvecklas av. Bra gjort! :) Kram /Nellie

    SvaraRadera
  3. Vilken snygg affisch! Blir riktigt sugen att gå på utställningen, trots att Eskilstuna är en bra bit bort. :-)

    SvaraRadera
  4. Hei vennen :)

    Så stilig den er! :) Høres ut som en spennende utstilling :)
    Gratulerer med ferdig utdanning - det er kjempebra! :) Og for en herlig følelse da man har funnet noe man liker så godt :)

    Her gleder vi oss til 17 mai-feiring i morgen :)

    Ha en fin kveld og kos deg:)
    Klem Lisa:)

    SvaraRadera
  5. Sjukt snygg affisch ju! Som ett helt konstverk i sig själv. Du hänger väl en på väggen hemma också??

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.