6/07/2012

Nu bubblar det i huvudet igen...

... det är som en vattenkokare i huvudet med idéer efter att ha varit på Liljevalchs igår. En slags rastlöshet som är svår att beskriva. Det liksom pirrar i hela kroppen. Så mycket vackert, så mycket idéer och intryck att det kommer ta några dagar att sortera dem.
Jag måste nog dit fler gånger denna sommar. Det var så mycket folk igår att det var svårt att ta in allt.. 

Några strukturer som fick min hjärna att löpa amok, var dessa som fanns i en utav salarna. Åh! tänk vad mycket man har kvar att lära.
Denna vackra tekopp fick bli en vernissagepresent till mig själv, ser ni den rosa insidan? spetskanten i botten och guldkanten?
Så några sekunder har jag lyckats sätta mig ner, tagit en god Chai latte, men inte mer än några sekunder, för det finns det inte ro till just nu. Det bubblar för mycket i kroppen.

4 kommentarer:

  1. Härligt med alla dina ide'er =) Bara att köra på =)

    KRAM Karoline

    SvaraRadera
  2. Hei du sprudlende vennen :)

    Du tar bare såååå nydelige bilder :) Elsker det bildet av koppen med blomstene i :) Det kunne jeg gjerne hengt på veggen! :)

    Du gir så masse inspirasjon :)

    Kos deg med den herlige boblende følelsen - og få det ut ;)
    Klem og kos Lisa :)

    SvaraRadera
  3. Är det inte en härlig känsla? Man vill så mycket så det riktigt kliar i fingrarna! Härligt, ta vara på det för när som kan dåsigheten falla på igen =)

    Må så gott!

    SvaraRadera
  4. Åh vilken skön känsla! Jag måste verkligen oxå se till att bege mig dit.

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.