6/02/2012

om att vara otroligt tacksam

Härom dagen fick jag en sån fin kommentar av Mona att tårarna började rinna.

"Vill ta tillfället i akt o berätta att det här är en underbar toppenblogg : ) En av mina absoluta favoriter ever : ) Jag älskar återbruk, re-design, loppisar, pyssel mm mm .
O allt det finner jag här : )
Underbart.
Får så mycket inspiration och ideer så jag vet inte hur jag ska få tiden att räcka till : )
Men det är ett kärt problem .....

MORMORSGLAMOUR IS THE SHIT!!!!

MvH Mona"

Jag har varit dålig på att kommentera hos er under en tid nu, men det har varit så otroligt mycket inför vernissagen i torsdags och sista dagarna i skolan. Men nu kommer jag titta in till er igen :)

TACK för alla fina ord ni skriver här, det värmer otroligt!

3 kommentarer:

  1. Du är så värd alla fina ord! Hoppas du och din familj har en fin helg :-) KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Jag kan bara hålla med ovanstående, du är värd det : )

    SvaraRadera
  3. Jag håller absolut med! Så bra sagt!

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.