12/11/2012

Tacksamhet...

Vill bara passa på att säga tack till er alla fina läsare och för de fina ord ni skrivit om Mormorsglamour på sista tiden.


Tack till a Piece of happiness, Handkraft och återbruk, homemade @ my place och 365 saker du kan slöjda som skrivit om mina pyssel och rekommenderat bloggen till andra.

Förlåt, länkarna hade tidigare trillat bort, men nu ska det finnas länkar till alla bloggar att klicka på.

Man blir alldeles varm i hjärtat när någon tycker om det man gör och värmer gör det när ni tittar in här och skriver en liten kommentar.

Trots allt tar det ganska mycket tid att driva en blogg och det är mer än kul när det uppskattas. Att börja blogga har för mig öppnat upp en helt ny värld. Om jag tidigare tyckte att jag hade mycket idéer skulle ni hoppa in i min hjärna nu efter att ha sett alla inspirerande bloggar... nu är det mer än fullt... och det irrar runt med idéer fort fort fort.... och ibland kan man plocka fram en av dem och så blir det ett litet inlägg här.
Dessutom har det öppnat upp en hel del nya dörrar och projekt, saker som jag inte skulle ha fått vara med om annars.

Så tack än en gång för att ni tittar in här och förgyller min dag!
Ta hand om er och ha en bra dag
Kram
Helena

 

4 kommentarer:

  1. Tack själv! Självklart gör man ett stopp här för inspiration. Din blogg har en känsla av hemma. Man känner sig välkommen:-)

    SvaraRadera
  2. Visst är det så med bloggar, man får så mycket inspiration att tiden inte räcker till ;-)

    SvaraRadera
  3. love the idea to cover the vase with a tote bag! And I would love to understand what you've written...I think you've mentioned my blog, but I don't know what to reply....so sorry Helena!!!
    xxxx Alessandra

    SvaraRadera
  4. Bloggvärlden är fylld av så mycket underbar inspiration - och du står verkligen för en del av den! Fortsätt dela med dig :-)

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.