4/21/2013

DIY visitkort





I dag är jag förhoppningsvis på väg till Göteborg. Detta är ett förinställt inlägg, så förutsatt att alla här hemma är friska sitter jag nu på tåget på väg till Bloggforum 2013.
------------------
Today I´m heading off to Gothemburg and a blog event.







I veckan passade jag på att göra nya visitkort då de gamla tagit slut och detta är något som stått på "att göra listan" länge.
Visitkorten är gjorda av tapetprover som färgaffären skulle göra sig av med. Då och då rensar de bland sina tapetböcker, så jag brukar alltid fråga när jag ändå är i färgaffären om det finns några tapetböcker som de ska slänga.
Perfekt... för tapeter kan man använda till mycket.

Vill ni ha en beskrivning på hur man gör dessa visitkort finner det i ett gammalt inlägg här.
----------------

I made my own business cards with wallpaper that had been left over. You´ll find a description how to make these business cards in a previous post.

10 kommentarer:

  1. Fina! Du är verkligen så kreativ!
    Hoppas det blir kul i Göteborg!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  2. Vilka fina visitkort! Och underbar idé med tapetprover!

    SvaraRadera
  3. De är så fina! Hoppas du kom iväg som du skulle!

    SvaraRadera
  4. Så fina! Men vilket pyssel det måste vara. Roligt med helt egna! :)

    SvaraRadera
  5. Really beautiful and simple.
    It is a great idea. And colours suit great!

    SvaraRadera
  6. Verkligen fina! Söta och snygga på samma gång!
    Så smart att be om gamla tapetböcker..

    Ha en fin måndagkväll!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Bara jag igen...är så glad för att jag fick chans att träffa dig och hoppas ni hade en fortsatt bra dag idag...blev tvungen att hoppa in för sjuk kollega ...så besviken...men,men ...

    skrattar lite där jag sitter med ett av de fina visitkorten på bilden...lite märkligt...:)


    Kram
    Pernilla

    SvaraRadera
  8. Otroligt vackra! Som ett litet paket, en gåva att spara och inte bara "ännu ett visitkort" att lägga i en hög någonstans. Så ska visitkort vara - de ska göra intryck och sätta spår.

    Kram!

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.